و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بی سر و سامان توام...

جمعه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۶:۰۳ ب.ظ

به هر چه فکر میکنم
ب غ ض میکنم
نمیدانم این نوشته ها به کارتان می آید یا نه...
اصلا همین
وجدانی که درد می گیرد برای وقت شما
خودش یک مدل درد است...
گ ر ف ت ن دلم
و یاد کربلایی که نمیدانم می شود یا نه
و میگذارند یا نه
و فرصتی که ندارم برای انجامش...
اصلا این روزها به هر چه مینگرم درد است
حالم
حال عاشق های جگرسوخته شده
یاد شهدا
یاد رفیقی که نمیدانم چطور راضی شده همسرش را بفرستد به جبهه های شام
یاد ادعای پوچ من و کار شهدا
یاد شلمچه....
یاد فکه....
یاد گرمای عراق

همه چیز و همه چیز و همه چیز
حتی روزنامه ای که پیدا نشد برای تکلیف فردای کلاسم
که نباید بی نظم باشم...
حتی این دلتنگی شبانه
که می ترسم نمازم را دیر کند
و دانشگاهم را
همه ی زندگیم بغض می شود انگار
و می نشیند بر قلبم..

با همه ی بی سر و سامانی ام
#باز_به_دنبال_پریشانی_ام...


95.1.30

*
می خواستم از نو بنویسم

اما این کلام قدیمی،بهترین ظرف برای حس اکنون من است...

دل ت ن گ اگر نباشد،طالب نیست

و طالب اگر نباشی،باران به تو نمی رسد...

طلب آن ظرفی است رو به خدا،

که تمنا می کند باران را...

از آن باران هایی که روبروی ارباب

روبروی عباس...

در راهی که هر دو طرفش بهشت است

خ ی س میکند چشمانت را...

*
باورم نمی شود که خواندی ام
#عزیز_فاطمه


پ.ن:

یا مسبب الاسباب را خوانده اید؟؟؟

  • .. مَروه ..

نظرات  (۷)

دو دلم اینکه بیاید من معمولی را
سر و سامان بدهد یا سر و سامان ببرد
#حامد_عسکری
پاسخ:
+++


اگر درست فهمیده باشم بوی زائر کربلا میداد این پست
التماس دعا


پاسخ:
ان شاء الله...
فعلا که هستیم
اما چشم

ان شاالله ک خیره...
غبطه میخورم ب این حالتون...
التماس دعای فرج...
پاسخ:
ای بابا نفرمایید بانو
ما خودمون منبع غبطه ایم...

خدا کنه روحمون درست بشه،ایرادامون درست بشه،سفر که گذره.
درون باید امام حسینی بشه

و دعا....دعا..دعا
حسین ارامش دله و اشوبی از سر شوق دیدن حرمش!
اگه نرفتید قسمتتون.

پاسخ:
بیچاره اونکه حرم رو ندیده
بیچاره تر اون که دید کربلاتو
یا مسبب الاسباب رو خوندم...
پاسخ:
الحمدلله
لطف کردی
همونجا هم میشد نظر گذاشت
سلام دوس جون گلم
خوبی قربونت برم؟
اوضاع احوالت رو به راهه؟
پاسخ:
سلااااام خانوم....
چقدر ذوق کردم نظرت رو دیدم:))))
من الحمدلله
شما خوبی رفیق؟؟؟
کم پیدایی؟؟
کاش میشد عمر خود را هدیه می کردم به او
زندگی را دوست دارم، مادرم را بیشتر ...

کربلاتون زهرایی.
پاسخ:
به به عجب دعایى
محشور بشید با حضرت ان شاء الله بانو

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">