و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

شمس

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۵، ۰۴:۲۳ ب.ظ
  • .. مَروه ..

نظرات  (۴)

زیبا بود 
سیاسی و آرام
پاسخ:
سپاس
بنا بود آروم باشه
دستم خورد سیاسی شد:)

البته حالا که متوجه شدیم گویا ابر برجام بوده!

چند وقت دیگه هم میره دلتنگش میشیم!


سلام
نور عالم تاب الهی، روزی قلب تان.. آفتاب هم وام گرفته از انوار اوست..

شاد باشید و سرزنده الهی
پاسخ:
سلام زهرا جان
سپاس بابت دعای خیرتون

زندگیتون سرشار از برکت حضرت زهرا..س
  • ســـــــــــــر باز
  • چه حرف ها که درونم نگفته می ماند
    خوشا به حال شماها که شاعری بلدیـد
    پاسخ:
    خوشا به حالشون...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">