و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

شهادت خوب است،اما تقوا بهتر

سه شنبه, ۲۵ اسفند ۱۳۹۴، ۱۱:۳۴ ق.ظ

آرام آرام زمزمه های دلتنگی شروع می شود...

تو سعی میکنی بمانی در آن خاک ها که ظاهرا همگی یکسانند و باطنا...


راضی هستی از تلاش خود

راضی از زیارتت...


حرف هایت،

حرف های یک عمرت را با شهدا زده ای

قسم داده ای که به راهت بیاورند و قدم هایت را ثابت کنند و در راه امادگی ظهور،بیچاره ات کنند...


قسمشان داده ای که نگذارند زمانی بگذرد و نیتت یاری ولایت نباشد...


این بار..

نه با «شهدا شرمنده ایم»

بلکه با «رفتند یاران»

گریه کرده ای...


این بار فرصت خواندن نماز در دوکوهه را نداشتی،فرصت گوشه ای کنار شلمچه نشستن و خلوت کردن...

اما تا جایی که آرام گیرد دلت،با روضه های مادر،با رجزخوانی برای دشمن،و هنگامه ی انجام وظایفت،در دلت گریستی...


راوی دوران میگفت مپرسید اگر برگشتیم چه باید بکنیم که دلمان در این فضا بماند و باز هم تیره و تار نشود...

او می گفت شهدا شما را صدا نکرده اند که اسفندماه بیایید و برایشان گریه کنید و بروید...

کسی اگر صدایتان زد،حتما او را با شما حرفی است..

حتما کاری را میخواهد...


دعوت نشدید تا مدتی در بهشت زندگی کنید و باز برگردید...

بهشت را نشانتان دادند تا بازگردید و در سنگر خودتان،بهشتی باشید..

امدید که فنون رزم را بیاموزید و روحیه ی جهاد را،تا بدانید اگر فکه سهم این شهیدان بود،تهران سهم شماست....

قدم در راه که بردارید،با هر زخم و جراحتی شما همان جانبازید...

شما خودتان بوی شهدا میگیرید...

هیچگاه یک رزمنده در پی آن نیست که بوی جبهه بگیرد و شهادت،او خودش شهید زنده است...

بازگشتید به سنگرهایتان،بدانید که اگر زمین بگذارید مسئولیتی را که به شما سپردند،بار دیگر،شهدا صدایتان نمی کنند....

***

در این مدت الحمدلله خیلی پستها هست که باید از شما بخونم و می خونم به لطف خدا..

یه زمانی میخوام برای نوشتن همه ی آنچه گذشت در این پنج شش روز...

یه زمانی برای وقایع نگاری دقیق...

هر جا که دل شکست و نشکست؛فکه،دوکوهه،طلاییه،گردان تخریب و شب شهادت مادر در شلمچه دعاگوی همه ی حق داران و همراهان مجازی بودم...ممنونم از همراهیتون


بعدا نوشت: عنوان مطلب سخن شهید مدافع حرم،شهید روح الله قربانی هست.


نظرات  (۹)

  • صحبتِ جانانه
  • سلام سیده بانو

    تسلیت می گم این داغ رو به شما

    بسی التماس دعا


    و اینکه؛ خوبی خواهر؟
    خوشی؟
    چه خبر!
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    بخاطر مادرگفتن با این کلام زیبا خطابم کردی؟
    اولین باری که این لفظ رو شنیدم خیلی ذوق کردم،همون خوشی باعث شد حس کنم منم فرزند مادرم.
    همون کلام زیبا باعث شد دلم متصل بشه به مادر...

    کلمه معجزه میکنه.
    ممنونم از این خطاب دوست داشتنی.
    ما سیده هستیم اما نه اونطوری که بهش خطاب بشم:(
     
    ما هم تسلیت میگیم تنهایی مولا علی رو.

    بسی محتاجیم بانو:)

    خووبم..
    دلم برای شما تنگ بود...
    خیلی مدته که حالت رو نمیدونم...
    خبر سلامتی...
    خبر در حول و ولا بودن برای آدم شدن شب عیدی.
    خونه تکونی دارم اساسی.
    عید امسال باید تا حد توانم عید باشه،وگرنه جواب دعوت و هل من ناصر شهدا رو چی بدم؟
    حرف حقی بود
    ملتمس دعا


    سربزنید
    پاسخ:
    محتاجیم مومن.
    ارباب دعاگوتون.

    چشم..عرض کردم که بزرگواران این روزا پست ها گذاشتن که میخونم به لطف خدا

    عزیزکم زیارتت قبول

    بعد از ازدواجم یک بار بیشتر قسمت نشد برم:((

    منتظر  پستای بعدی و سهیم شدن توی سفر زیبات هستیم

    پاسخ:
    ممنونم رفیق دوست داشتنی من...
    دعا کن برای حال خراب دلم..

    مکرر قسمتت ان شاء الله
    خودمم منتظرم:)
    سلام
    خوش بحالت
    و
    التماس دعای زیاد . . .
    پاسخ:
    علیک سلام دوست من
    خوش بحال اونایی که سر عهدشون میمونن وگرنه اون شکلی من یخاطر دل خودم رفتم بازم نفسانی بوده کارم

    محتاج دعاییم شدید:)
    عاقبتت بخیر،ان شاء الله که شهدا راهت و تکلیفتو برات از اینی که هست روشن تر کنن
  • مسافر غریب
  • تقبل الله
    پاسخ:
    ان شاء الله که خدا قبول کنه
    من برای خوش بحالت و این دعاها ننوشتم البته..حرف چیز دیگری ست رفیق جان
    اسم صاحب نظر خیلی خوشحالم کرد...
    این روزها به عناوین مختلف بیادت بودم،عنوانی مثل دوکوهه،مثل بارون سه شنبه
  • سروش آسمانی
  • سلام علیک.
    زیارت قبول.






    تهران سهم شماست....


    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شاء الله روزی شما


    شهرم
    موقعیت شغلیم
    موقعیت تحصیلیم
    خانوادم
    همه ی اینها میشن سهم اختصاصی من
    جنگ نرم یعنی ایجاد تردید در دلها و ذهنهای مردم
    سهم شما اینه...
    سلام

    رزق امسالتون بود...
    معلوم نیست دوباره کی این رزق رو بدن... چون هر چه انسان رشد بیشتری داشته باشه رزق هاش متفاوت تر میشه و طور زندگیش هی عوض میشه...

    اون راوی حرف بسیار پر معنایی فرمود... چیزی که همواره دغدغه ام بود در فضای مجازی بگم و همواره به طرق مختلف بیانش کردم....

    یاد وصیت نامه یه شهیدی افتادم( نه اسم شهید یادم موند نه هیچی فقط یادمه روزی قبل اذان ظهر این فراز وصیت نامه اش رو از تلویزیون پخش کردن:
    خدایا من نه بهشت میخواهم و نه حتی شهادت!....
    من ولایت میخواهم...
    گاهی اصل رو گم میکنیم... اگر مبنا رو ولایت قرار بدیم اونوقت شهید وار زندگی میکنیم و اگر در راه ولایت ثابت قدم باشیم و گوش به فرمان و مطیع باشیم ان شا الله مرگمان هم به هر طریقی باشه در نزد خدا شهید محسوب میشیم...

    پاسخ:
    سلام
    منظورتون این بود ممکنه سال آینده سفر به راهیان میسر نشه،بله کاملا درسته،معلوم نیست دیگه کی قسمت بشه..اما شهدا این شکلین که اگه عمل کنی به عهدهات بالاخره از یه راهی رضایتشون رو نشون میدن.
    اما دلیل نمیشه اون راه رفتن به مناطق باشه.

    بنده خیلی اشتباه کردم یادم رفت بنویسم عنوان مطلب جمله ی یه شهیده،وگرنه بنده جرئت ندارم همچین حرف بزرگی رو از خودم نقل کنم..
    شهید مدافع حرم،روح الله قربانی.
    وصیت نامشون خیلی زیباست..
    ممنون از اشاراتتون

    شهید مصطفی صدرزاده میگفت هربار می رفتم سوریه با وجود شرایط خطرناکی که برام رخ میداد شهید نمیشدم،مونده بودم چرا نمیشه،مراجعه کردم به نفسم دیدم برای شهادت رفتم...
    اگه همه ی دغدغه ی ما شد ولایت،مثل رهبری،درست مثل شهداییم..
    اصلا شهید شدن یه مهر الهیه..مهر قبولی
    ما شهادت رو هم برای اسانی حساب قیامت میخوایم
    کاش معنای فنای فی الله رو میفهمیدیم،کاش معنای جملات شهدا که میگن دیگه نمیتونم تو این قفس بمونم میفهمیدیم..

    سلام علیکم مومن

    سال نو پیشاپیش مبارک
    ان شاالله سال خوبی داشته باشید، پر برکت و معنویت و با عنایات حضرت ولی عصر عج ...

    لطفا دعا کنید ما هم مشمول
    محول الحول و الاحوال
    و حول حالنا الی احسن الحال
    شویم و به قافله شهدا برسیم در سال جدید


    ان شاالله شما نیز حالتان احسن الحال شود

    عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
    پاسخ:
    علیکم السلام

    رجوع شود به پاسخ این نطر در فانوس جزیره:)
    وبسیار عالی بود
     
    پاسخ:
    و بسیار ممنونم؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">