و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

چرا درس نه؟

سه شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۲:۰۰ ق.ظ

از درس خونها بدمون میاد،خودمونم نمی دونیم چرا... چون اهل فکر نیستیم.. واقعا اگه بدتون میاد دلیل میگید؟؟



  • .. مَروه ..

نظرات  (۱۰)

خوشمون میاد ما :دی
پاسخ:
چراغ اول
غالبا چون از رشتمون خوشمون نمیاد در نتیجه
از کسیکه اون درسی رو که ما ازش بدمون میاد خوشش میاد
بدمون میاد
سخت که نبود؟
پاسخ:
یعنی شما اگه چیزی رو دوست نداری و کس دیگه دوست داره شما از اون کس بدتون میاد.

دلیل خوبیه...
حالا اگه شمایی که از رشتت بدت میاد سعی بر پیچوندن کلاس داشته باشی با حرف و.. و این بین یکی که درسو دوست داره  سوال درسی بپرسه که کلا فضای کلاس عوض بشه واکنش شما
  • زهرا فاطمی
  • سلام
    یک رفتارشناسی بدی هست این بین و اون اینکه کسی که خودش نمی تونه از پله ها بالا بره ، به صورت طبیعت غریزه حیوانی بگیم دنیایی بگیم حالا هر چی اسمشو خواستین بزاارین، سعی می کنه طرف مقابل رو بکشونه پایین...

    این از درس خون ها بد اومدن هم یک جور تو همین مایه هاست.. هنر داریم خودمون درس خون باشیم..

    یادم نمی یاد بدم اومده باشه از درس خوندنشون.. اگر هم از چیزی بدم می یومد از فخرفروشی ها و تکبرها و برخی رفتارهای نامطلوبشون بوده..

    خدا زیاد کنه اهل علم رو الهی
    پاسخ:
    یعنی طرف از حسادتشه که بدش میاد.
    اینم نظره.
    فخرفروشی و تکبر هم اشاره خوبی بود...اصولا ادما زود مغرور میشن مشکل اینه مبارز نیستیم و درس رو برای خدمت به خلق و سعیی در راستای اهداف الهی نمیخوایم.

    خدا زیاد کنه اهل علم الهی رو:) این بهتره
    خیلی ممنون بابت نظرتون
  • پرواز سپید
  • سلام
    از ادمای تک بعدی بدمون میاد نه درسخون ها! یکی از اون ادمای تک بعدی کایی هستن که فقط درس و میخونن و پس میدن نه اونایی که هم درس رو می فهمن نه هم انسان رو...
    پاسخ:
    سلام.
    بله درست بود حرفتون...
    ممنون که دلیل میارید.
    خط اخر نه اون وسط اضافه بود،من فهمیدم:)
  • طاها میرویسی
  • درس که خوبه
    پاسخ:
    :)
    سلام عزیزم
    آقا اجازه! ما بدمون نمیاد .خیلی هم بهشون افتخارمیکنیم .12 سال تحصیلی خوومونم جزو این قشر بودیم! :)
    اما با دیدنشون عرق شرم میریزم که من اونطور که باید تلاش نکردم و در وظایفم کوتاهی کردم و بابت فرصت سوخته شده غبطه میخورم...
    هعی...باید جوری زندگی کرد که هیچوقت نگیم ای کاش؛مثل رسول خدا...
    احساس میکنم نصف زندگیها به صرف فعل ای کاش می گذرد..
    خدا عاقبتمونو بخیر کنه ان شاءالله
    پاسخ:
    سلام رفبق.
    من خانومم:)
    الحمدلله.
    عرق شرم؟
    اره واقعا..پول بیت المال داره خرج میشه به حساب اینکه .
    ان شاء الله
    میدونم عزیزم
    اونم یه خانم معلم مهربون :)
    من باب شوخی بود:)
    پاسخ:
    نه بابا
    یعنی چی چراغ اول ؟ 
    پاسخ:
    به عنوان اولین نفر چراغ نظراتو روشن کردید
  • عــ ـاکـ ـف ...
  • بستگی به نیت طرف داره !!!!
    یه سریا رو خودت می دونی دیگه :/
    یه سر بیای اجناس ِ ذکور ِ دانشکده ی ما رو ببینی قشنگ علت رو متوجه میشی :/
    آخه ماده قانون رو که شمارش رو حفظ نمی کنن آخه :/
    ودیگر هیچ :/
    پاسخ:
    انما الاعمال بالنیات خلاصه.
    دلت پره ها...پر
    من از این بروبچ علوم انسانی که یه بار متنو میخونن پامیشن واو تا واوشو حفظی میگن دوس ندارم
    البته اونا هم منو دوس ندارن چون وسطه انسانی ها سر کلاس مثلا ریاضی من چنین موجودی ام
    باشد که رستگار شویم
    پاسخ:
    کلا بیهوده کار انجام دادن دلنشین نیست.
    مثل حفظ کردن تعداد نقطه های موجود در صفحات کتاب!
    یه وقت هایب بیهوده یعنی پنج ساع در روز توی راه دانشگاه بودن و استفاده نکردن از فضا
    کار بی هدف،بی نیت صحیح،بیهوده است و منزجر کننده.

    باشد که رستگار شویم:)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">