و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

تغییر دکور خانه ی مجازی

دوشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۴، ۱۲:۴۸ ب.ظ

سلام

فعلا فرم کلی قالب این مدلی شد

+ دسته بندی موضوعی اساسی تغییر کرد

+ این قالب ریسپانسیو هست

یعنی به فرم صفحه ی نمایش درمیاد

میتونید وبلاگ رو یه بار با گوشی و یه بار با کامپیوتر ببینید و

تغییر را، احساس کنید:)



  • .. مَروه ..

نظرات  (۹)

تغییرات جدید مبارک :))
پاسخ:
ممنوون:)
سلام
وااای مبااارکه :))))))
چقدر اینجا عالی شده :)
البته عالی تر شده ؛)
باید برم لپ تاپو روشن کنم با این حساب! :)
شیرینیش یادتون نره بی زحمت !
:*

پاسخ:
سلام

ممنووون:)
آره خیلی بهتر شد..
خسته شدم از مدل قبلیم!

حالا عجله نکن،وقت داری:)
شیرینی هم محفوظ:)
  • پرواز سپید
  • سلام
    خوبه!
    :)
    پاسخ:
    علیک سلام
    هنوز رضایت کافی رو ندارم
    اما خییلی خوشحالم کرد این تغییر
    از وقتی اومدم بیان قالبم همینه..فکر کن!
  • صحبتِ جانانه
  • تبریک عرض می شود:)
    پاسخ:
    سلامت باشی..
    فعلا در دست تغییره ها
    شاید فردا اومدین متفاوت بود
  • دلا بانو
  • سلام

    چه جالب! منم امروز برای اولین بار اومدم توی وبلاگتون:)

    شما معلمید؟

    راستی فونت متنتون برای من یه جوریه که ی های وسط جمله رو وصل نمی کنه به بقیه جمله! به سختی می شه خوند.

    پاسخ:
    :)
    علیکم السلام

    بلی...تا حدودی!

    ئه..
    چرا..
    برم ببینم چه خبره..
    چه خوب که گفتین
  • دلا بانو
  • نه درست نشد عزیزم
    پاسخ:
    ای بابا:(
    چه بد
    مواااااااااااااااااااااااااااااااااااااارکه:))
    پاسخ:
    ولتاژ تبریک خیلی بالا بود
    چجوری تشکر کنم جبران میشه؟:)
    ممنوووووووونم رفیق
    به به:))) تبریکات
    زیاد زیاد هم


    چه سپید و دلنشین ،عاااالی

    بخیر وپربرکتی ان شاءالله :)
    پاسخ:
    خداروشکر که خوبه:)

    ممنووونم بابت تبریکات
    روحیه ی خودمم شاد کرد:)

    خیر برای همه باشه ان شاء الله
  • عارف ـــــ
  • آدم روحیه میگیره 
    خوشکله واقعا:)
    پاسخ:
    چه خوب که خوبه:)
    پس از این به بعد بیشتر بیاین دیدن ما؛)

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">