و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

و شب را مایه ی آرامش قرار دادیم

جمعه, ۲۵ دی ۱۳۹۴، ۰۷:۱۰ ق.ظ
ساعت یک شب

پیام پشت پیام

حرف،شعر،بحث علمی

تا سه صبح!

و چنین ساعتی که فرصت میکنی حرفها و اکثرا لغوهایشان را سرکشی کنی و پاسخی دهی

تا ساعتی نامعلوم
شاید دم اذان ظهر

هیچکس

پاسخگو نیست...

و جعلنا نومکم سباتا
و جعلنا النهار معاشا

پ.ن: نگید ایزوله میشیم و عادت میکنیم و بابا چیزی نمیشه که!
اصلا کاری نداریم که قران هیچ حرفیش عبث نیست
همه میدونن چه اتفاقاتی برای بدن هست که شبها حتما باید خواب باشی تا رخ بده.
بیاییم بیش از این مصداق ظلمت نفسی نباشیم خواهشا..
این بدن رو لازم داریم ما

  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

درست میفرمایید ولی اکثر دوستان تازه سرشب بحث و کفتکوشون کل میکنه 
البته اینم بلز دلیل نمیشه بر بیدار بودن
پاسخ:
شب بیداری حوبه
اما به شرطی که شما در یک ساعت مشخصی حتما خواب باشی.
الان دقیقا برعکس هستیم،تا سه که باید در خواب عمیق باشیم بیداریم و بعدش که به اذان نزدیک میشه تازه میخوابیم.

بعدانوشت:
همه ی اینها به برنامه ریزی برمیگرده.
یک لحظه حس کردم دارم سرزنش میکنم اغیار رو،خدا منو ببخشه.
ان شاء الله که جزو غافلین نباشیم.
بله
چیزی که نداریم برنامه ریزی هست
  • شکرانه . . .
  • سلام؛
    مطلب خوبی بود . . .

    همونایی که میگن
    عادت میکنیم و بابا چیزی نمیشه که!
    روزی خواهند گفت
    آرزومه صبح ها رو ببینم!
    و از کم برکت شدن لحظه هاشون افسوس ها خواهند خورد . . .
    خدا به زندگی هممون نظم بده برای رسیدن به خودش . . .

    پاسخ:
    علیکم السلام
    شما خیلی خوبین که بادقت میخونین.

    بله دقیقا...
    یه جاهایی دیگه برگشتن به حالت صحیح خیلی سخت میشه.
    برکت..

    خدا به زندگی هممون نظم بده برای رسیدن به خودش
    ان شاء الله
    این شد نیت..
    خیلی جملتون برام ارزشمند بود

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">