و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

دل مشغولی بی حاصل

چهارشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۱:۴۴ ب.ظ
تکلم بی مورد با نامحرم

هیچ ضرری هم نداشته باشد

ذهن را

درگیر می کند...

__

اعتماد کاذب به خود،خوب نیست...
که اگر خوب بود،
علی به زنان جوان سلام می کرد...

  • .. مَروه ..

نظرات  (۹)

بله
بقول حاجی قرائتی که میگفت بعضی از ماها خودمون رو از امیرالمومنین هم  حزب الهی تر میدونیم

پست این وبلاگ در نظرم اومد با مطلب شما

http://setre-efaf.blog.ir/post/%D8%A8%D8%B9%D8%B6%DB%8C-%D9%87%D8%A7-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B4%D8%A7%D9%86-%D8%B1%D8%A7-%D8%A7%D8%B2-%D8%A7%D9%85%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D9%84%D9%85%D9%88%D9%85%D9%86%DB%8C%D9%86-%D8%AD%D8%B2%D8%A8-%D8%A7%D9%84%D9%84%D9%87%DB%8C-%D8%AA%D8%B1-%D9%85%DB%8C-%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF
پاسخ:
تشکر بابت لینک.
  • صحبتِ جانانه
  • انسان سالم را هم بیمار می کند و بیش از پنج کلمه ی غیر ضروری اش قلب را می میراند...
    حدیث داره:)

    پاسخ:
    من هفت یادم بود...
    بله...
    متاسفانه ما تو همه چیز سریع توجیه درست میکنیم.

    دلم عفاف مادر میخواهد...
    چقدر دوریم..
    چقدر دورم.
  • پرواز سپید
  • درسته ولی الان شرایط جامعه به سمتی رفته که این ضرورت زیاد شده . کاش ضرورت رو کم میکردیم نه که فقط به خود کم شدن رابطه کار داشته باشیم. یعنی مثلا یکم اختلاط رو کم میکردمی نه که توی محیط مختلط خودمونو دور نگه داریم. خب بالاخره ضرورت پیش میاد!
    البته شخصا منکر روابط غیر ضروری نیستم.
    بگذریم که الان دیگه باید برای روابط حرام حرف بزنیم که نباید باشه!ههه
    پاسخ:
    بله متاسفانه زیاد شده.
    بله...اختلاط باید کم بشه.
    صحبت بی مورد با نامحرم.مخصوصا خصوصی...که اصلا بالکل دل مشغولیه.

    دوجمله ی اخرتون رو متوجه نشدم.
    سلام
    خیلی درست وعالی بود..
    یه بار منو درگروهی ادکردند که زن ومرد باهم شوخی و از مشکلات وحتی از جزییات مسایل باهم صحبت میکردند!
    وجالب این بود گروه مذهبیها ومدیرهم روحانی!
    خداعاقبتمونوبخیرکنه ان شاءالله...
    پاسخ:
    سلام....

    :/
    عاقبتمون بخیر واقعا ان شاء الله.
  • پرواز سپید
  • سلام
     منظورم اینه که خیلی از روابط الان غیر ضروریه و من هم قبول دارم.
    دومی هم این که الان باید برای روابط حرام وای بزنیم این قدر که این اترباطات حرام زیاد شده...
    این که روابط غیر ضروری هم وجود داره اصلا در مخیله بعضی نمیگنجه!!!
    پاسخ:
    علیکم السلام...

    از راحت طلبی ماست که حواسموت نیست به قبح این کار.

    بازم همون حرفتون،ادم نمیشه از فضای مختلط بیاد بیرون،بالاخره نامحرم همه جا هست،این اختلاطه که باید به حداقل و ضروریات برسه.
    مثال و مصداق براش زیاده.
    سلام
    این دل مشغولی از درگیری ذهن بدتره 
    خیلی ممنون،عالی بود

    قسمت شد کربلا مشرف بشم،نایب الزیاره وبیادتون بودم خواهرم
    ان شاءالله که قسمت چندباره خودتون باشه :)
    پاسخ:
    علیکم السلام..
    خدا نصیب نکنه،یعنی ان شاء الله که باعثش نباشیم.

    رفتی؟؟؟
    وای خدای من زیارتت قبول...
    کربلا...
    حسین...

    چقدررر دل تنگه...
    بله 
    خیلی خیلی خیلی غافلگیرانه شد سفر
    اونقدر که مجال خداحافظی وحلالیت طلبیدن نداشتم
    الحمدالله چشممون به ضریح آقا روشن شد، چند روزی هست برگشتم
    ان شاءالله که تا همیشه روشن بمونه:)
    دعا کنیم در حق هم
    پاسخ:
    عاقبتتون بخیر عزیزدل

    من کربلا بودم بطرز عجیبی بیاد شما بودم.
    ان شاء الله بارها و بارها قسمتتون بشه.
    ای جانم،پس از دعای خیر خوبانی چون شما آقا مارو هم طلبید 
    به به 
    الهی که تا همیشه این رفاقت حسینی بمونه در سایه امام زمان

    همسفر باشیم ان شاءالله خواهرم
    پاسخ:
    ان شاء الله رفیق...
    اصلا این حرفو نزن...

    ارباب هر وقت که صلاح بدونن کسی رو دعوت کنن میکنن.
    من کسی نیستم .
    حداقلش کراهت است وقلب را می میراند
    این وب دیگرم راهم ببینید
    پاسخ:
    بله...حداقلش شکستن قبحه..
    نفوذ در حیاست.

    سر میزنم ان شاء الله.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">