و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

«ولی» یعنی جانشین

يكشنبه, ۱۶ شهریور ۱۳۹۳، ۱۰:۲۲ ق.ظ
مدیری از اهل تسنن در مدرسه به دانش آموزی گفت فردا بدون ولیت مدرسه نمیای.
صبح فردا ،دانش آموز با دوستش به مدرسه اومد.
مدیر باعصبانیت گفت پس ولیت کجاست؟ دانش آموز گفت این آقا پسر، ولی منه .
مدیر سنی باز با عصبانیت به شاگرد میگه منو مسخره میکنی؟ من گفتم سرپرستت رو بیاری یا دوستت؟

دانش آموز جواب میده ،آقای مدیر مگه شما نمیگوییدکه منظور پیغمبر در روز غدیر از ولی به معنای دوست بوده ،منم دوستم آوردم ؟؟؟؟!!!!!!!!

 

 

  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

آیا می پنداری که جسم کوچکی هستی ؟ولی درون تو جهان بزرگی نهفته است.(امام علی علیه السلام)

یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی

پاسخ:
پاسخ:
حدیث بسیار زیبایی بود.
ممنونم.
  • شبـــــ نویســــــ
  • چه جالب!!
    حال مدیر گرفته شد...

    پاسخ:
    پاسخ:
    ..
    ممنون که سر زدید..
    به نام خدا
    سلام
    چه پست خوبی !آفرین به این ذکاوت و هوش این کودک !!!

    ان شاءالله همیشه موفق باشید
    التماس دعا

    پاسخ:
    پاسخ: علیک سلام
    بله واقعا! ای کاش ما یاد میگرفتیم!

    ممنون از اینکه سر زدید.
    یا علی
    آفرین....
    زیبا بود....

    پاسخ:
    پاسخ:
  • شـــهدا امامزادگان عشقـ♥ـند
  • سلام علیکم
    ممنون از حضورتون...با افتخار لینک شدید.
    کپی برداری از مطالب وبلاگ بدون ذکر منبع هم بلامانع است.یا علی...


    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">