و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

تنفس صبح

چهارشنبه, ۲۹ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۵۶ ب.ظ
*

هجری به سالهای فراوان کشیده ام

وصلی به طول مدت هجرانم آرزوست

 

و چقدر زیباست،

عشقِ نهفته در این بیت...

 

 

پی نوشت:

سلامٌ عَلی آلِ یاسین...

.... السلامُ علیک حین ترکع و تسجد

سلام بر تو ای آخرین فرستاده ی خدا،

سلام بر تو آنگاه که نامه ی اعمال مرا میخوانی،

سلام بر اشکهای روان تو،

سلام بر بغض در گلوی تو از داغ سیلیِ مادر،

و سلام بر تو ای سلاله ی علی، پادشاه خیبر،

سلام  ای آواره ی خیابانهای شهر...

___

مولای من،

اشکهایت،

وجودم را آتش میزند،

و طلب مغفرتت برای چون منی،

شرمساری ام را تکمیل میکند...

چه بگویم از تو

که سکوت،

 گویاتر از واژه های من است.

 

یا مهدی

 

  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

سلام دوست عزیزم
خیلی خوشحالم که وبلاگتو دیدم ...جالب و دوست داشتنی بود!
دعوت می کنم به وبلاگم بیای و با نظراتت منو راهنمایی کنی...بی صبرانه منتظرتم
موفّق باشی
راستی اگه خوشت اومد با (1+) منو تو گوگل محبوب کن!

پاسخ:
پاسخ:
علیک سلام

ممنونم از حضورتون.

  • شاعر دیوانه
  • برای من هیچ چیزی ارزشمند تر از اون نیست که یک دوست واقعی اینچنین پیگیر نوشته هام باشه و با اظهار لطفش منو شرمنده ی خودش کنه
    قطعا وجود پر مهر خود شما و نگاه والایی که نسبت به مطالب دارید موجبات بیان چنین حرفهایی شده و من سر تعظیم فرو میارم به نشانه ادب در برابر چشمان شما که این چنین مهربانانه خط خطی های حقیر رو دنبال میکنه

    پاسخ:
    پاسخ:
    نظر لطف شماست..
    خداقوت..
  • انسان غریب
  • اشکهایت،

    وجودم را آتش نمیزند،

    و طلب مغفرتت برای چون منی،

    شرمساری ام را تکمیل نمیکند...

    وگرنه بار دیگر گناه نمیکردم


    پاسخ:
    پاسخ:
    ........

  • سرباز گمنام حضرت(عج)
  • سلام

    مثل همیشه عالـــــــــــــــــی...

    خداقوت

    یازهرا(س)


    پاسخ:
    پاسخ: علیک سلام

    ممنونم از اینکه نوشته هامو میخونی

    یا زهرا....س

    آخ......آخ.....خییییییییییلی وقته دلتنگ جمکرانم....امـــــــــــــــــا.. انگار هنوز لایق نیستم!!ممنوووووووووووون از نوشته های زیباتووووووووووووووووون



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">