و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

سرزنش عوض نمیکند مرا

شنبه, ۲۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۱۹ ب.ظ

***

از فرار،

از فرار و روزهای بی بهار

خسته ام

سرزنش عوض نمیکند مرا،

پس ببخش

دستها به سوی توست،

قلب من فشرده است

باز هم فقط مرا ببخش

 

 

93.5.25

***

فالبداهه بود،به بزرگواری خودتون ضعفهاش رو نادیده بگیرید.

+ مشتاق انتقادهای شما هستم.

  • .. مَروه ..

نظرات  (۵)

دیری است....

چشم های من

در تلاطم بی امان دریا

برای دیدن تو

شناورند

اما... نمی دانم..

با ای همه مشتاقی چرا به ساحل مقصود

نمی رسند.........

پاسخ:
پاسخ:
خیــــــــــــــــلی زیبا...
ما زنده به آنیم که ارام نگیریم
موجیم که اسودگی ما عدم ماست
عاشق این بیتم . اولین بار که شنیدمش حس خوبی بهم دست داد

ضمنا من هنوز جرئت نکردم پامو تو کفش شاعرا بکنم!
ممنون از اینکه بهم سر زده بودین

پاسخ:
پاسخ: ممنون از حضورتون
  • گمنام ترین ناپیدای مُلک اللّّه
  • با عرض سلام و احترام،


    بینهایت مسرور و خوشحالم که به اذن الله به لطف و دعای حضرت مادر (س) توفیق مطالعه ی نوشته های زیبا و دلنشین شما رو دارم..


    در پناه همیشگی حضرت مادر (س) باشید و بمونید ان شاء الله
    ناچیزترین غبار تراب..


    پاسخ:
    پاسخ: علیکم السلام
    نظر لطف شماست.

    یا زهرا...(س)
    سلام.خوبی؟ وبلاگ خوبی داری. اما صرفا یه محتوای خوب کافی نیست، باید بتونی وبلاگت رو بخوبی معرفی کنی. بهترین و جذابترین معرفی هم میتونه یه تبلیغ تصویری خوب باشه. اگر بخوای من میتونم یه بنر گرافیکی جذاب برات طراحی کنم.بعدش میتونی از دوستات بخوای این بنر رو در وبلاگاشون بذارن تا معرف وبلاگت باشه و همه برا بازدید بیان. اگر مایل باشی میتونی یه سر به سایت من بزنی و نمونه بنرهایی که تا حالا طراحی کردمو ببینی. مطمئنم خوشت میاد.ممنون میشم نظرتم بگی. منتظرتم

    www.omiddd.mihanblog.com
    سلام بر دوست عزیز
    به واسطه زلزله اخیر در شهرستان آبدانان بر خود واجب دانستم از شهید عزیز این شهر ، شهید هسته ای کشورمان داریوش رضایی نژاد نیز یادی داشته باشیم :
    رهبر انقلاب با حضور در منزل شهید داریوش رضایی‌نژاد با تأکید بر اینکه تلاش دشمنان برای ترور جوانان نخبه‌ی کشور، نشان‌دهنده‌ی عظمتِ کاری است که آنان انجام می‌دهند، خاطر نشان کردند: امروز پیشرفت جمهوری اسلامی مایه‌ی دلگرمی ملتهای مسلمان و جوانان کشورهای اسلامی است. روحش شاد
    یا لثارات الحسین (ع) ادرکنی
    **********************



    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">