و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

مشهدالرضا(ع)---2

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۵۳ ب.ظ
روزی دو سه ساعت می خوابید، بقیه اش رو مشغول عبادت بود و اکثر زمان بیداری اش،حرم امام رضا بود..
حتی گاهی برای غذا هم نمی رسید...
خریدی که ندیدم بکنه،مگر چیزهایی که خانواده اش براش خریدن.

پرسیدم: خسته نمی کنی خودت رو؟ یکم بخواب.. حرف یکی دو روز نیست، 6 روزه!

گفت: دو ساله نیومدم مشهد، تو این دوسال، سه بار اومدنم عقب افتاد...حالا که اومدم،حیفه وقتم رو بخاطر خواب و خوراک از دست بدم..
این چیزها تو شهر خودمم هست،اما حرم امام رضا اونجا نیست...

گفتم: اگه کسی بهت بگه امام هم همه جا هست چی میگی؟

گفت: کسی مثل من که نمی تونه حضور امامش رو در همه جا بفهمه، در جایی که نامیده شده به حرم امامش هست،حال خوشی داره...البته کسی که عارف به امام هم باشه باز هم در چنین مکانی که نشان از یارش هست،حال خوشی داره...

همین فرد،در راه برگشت، دقیقا به محض اینکه از شهر مشهد خارج شدیم،تمام مسیر رو خوابید...

--
پی نوشت: قبلا هم گفته بودم،گفتگو هایی که می نویسم بدین معنا نیست که دارم حرف و باور کسی رو تایید میکنم،فقط چیزهایی رو می نویسم که حس میکنم جای فکر داره.


  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

سلام مومن. جزاکم الله خیرا

به به...زیارت قبول...رسیدنتون به خیر...
سوغاتی ما کو؟{لبخند}

حال اون بنده خدا چطوره؟

عرض کنم که درست فرمودید...
دیدید بعضی ها حرم که میرن، همه را له می کنند که دستشون به ضریح برسه!!!به قول حاج آقا راشد یزدی حفظه الله، احتمال اگه خود امام اونجا می ایستاد، همه ی لباس هاش را پاره می کردند!!

باید ادب را رعایت کرد در محضر امام....


عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام.
ان شاء الله..
ممنونم..

الحمدلله..

(خب حالا پاسخ درون مایه ی نظر!)

حق الناس حرامه،زیارت مستحب،چسبیدن به شبکه های ضریح هم،شاید مباح..!

حالا اینکه بخاطر یک امر مستحب یا مباح مرتکب فعل حرام بشیم خیلی خسارت سختیه..

رعایت ادب هم که بسیار حرف براش هست..
کلا که شما هر بار نظر میگذارید برمیخورم به مباحث جدیدی که هنوز انقدر بلد نیستمشون که ارائه ی سطحی هم بدم..!
خدا کمک کنه یکم به علم برسیم انقدر شرمنده نباشیم.

مولاعلی یاورتون.
یاعلی

راستی! نظرتون در مورد حرف اون بنده خدا متوجه نشدم!
بنده این گفتگو ها رو میگذارم برای بحث شدن در مورد فکری که پشت سر حرف های افراد متن هست..
سلام علیکم مومن
زیارتها قبول
حالا شما هم توی مسیر بخوابید به شرطی که رانندگی نخواید بکنید ها
گاهی اوقات که با پرواز میریم جایی و برگشت خیلی خسته هستیم و نیاز به خواب طولانی داریم تا میخوابیم پذیرایی میارن میگم کاش پذیرایی نبود
و سریع هم آدم میرسه به خودم میگم کاش مسیر طولانی تر بود

حالا مشکل از من نوعی است که حضور امام رو همه جا درک نمیکنم وگرنه که امام همه جا هست و حضور داره و از هرجا سلام بدی جوابشو میگیری
اگه هنوز اونجا هستید دعا کنید
اگه برگشتید هم دعا کنید
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام.
ان شاء الله...

بله...مشکل از ماست که حضور امام رو نمی فهمیم.

دعاگو بودم به لطف خدا، و چشم دعا میکنم براتون...ان شاء الله که امام زمان دعاگوی خاص شما باشند...ان شاء الله که به اون درجه از اهمیت برسیم.
یا مولا علی
مجددا سلام عرض شد

سوغاتی ما، ممنونم بود؟{لبخند}

رزمنده مگه چطوری میگه؟!!مفهوم نبود...خدا به خیر بگذرونه{لبخند}


منظور از اون بنده خدا، همونه که نوشتید به هوش اومد...الحمدالله.... 

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام
ممنونم برای احوال پرسی ها و زیارتا قبول بود.
آخه وسط پاسخ دادن به شما چندباری نتم پرید دیگه فراموش کردم بحث سوغاتی رو اشاره کنم.
عرض کردم سوغاتی که میتونستم برای مجازی ها بیارم،از جنس نوشتنه...بنابراین ان شاء الله سعی میکنم در اسرع وقت پستها و متن هایی که در شهر امام نوشتم به اشتراک بذارم.

نمیدونم چطوری میگید اما شاید چون اشاره های کوچیک میزنید به موضوعات ادامه ی بسیار زیاد بحث که خودم خیلی بلد نیستمش که نشر بدم، فقط میشن پیش نویس بلاگ واسه وقتی که بتونم نشرش بدم.

بله..فهمیدم کدوم بنده خدا رو میگید مومن!
منظور من به بحث مورد نظر پست بود که شما نظری راجع بهش ندادید.

یاعلی.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">