و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

بسیار سفر باید...1

شنبه, ۱۰ مرداد ۱۳۹۴، ۰۶:۱۱ ب.ظ
سلام علیکم و رحمه الله جمیعا!!

تو این مدت نه چندان کوتاهی که در حال رفت و آمد بودم، سعی کردم «ببینم»

بسیار حرف ها رو به صورت کوتاه و تیتروار آماده کردم که ان شاء الله بنویسم،و مثل همیشه همونایی که مهمتر باشه و خداوند بخواد رو فرصت میکنم تنظیم کنم و شاید بعضی حرفها در هم ادغام بشن..

در کل امید دارم به اینکه انقدری فهمیده باشم که بتونم حرفم رو بزنم!
باور کنید خیلی سخته حرف زدن،باید انقدر روش فکر کرده باشی که حداقل بدونی حرفت غلط نیست..

یعنی صادق باشی و بدونی که حرفت دروغ نیست..حالا چقدر صادقی رو بسپاری به خدا. (رک. به مطلب مصداق منافق)

و در جواب التماس دعاها باید بگم نه کسی هستم که پیش خدا آبرو داره،نه کسی که شرمنده ی خدا نیست،اما همیشه،به حرمت نگاه هایی که منتظر اجابتند، سعی میکنم تا جایی که حافظه ام اجازه میده نام تمام حق داران و التماس دعا گفته ها رو ببرم، و زمانی ببرم که حداقل اگر دعای من مقبول نیست، شرایط اجابت رو داشته باشه.

بنابراین،قبل از ورود به باب الجواد، نام تک تک بزرگواران رو بردم و بعد وارد شدم که ان شاء الله، امام رضا بخاطر پسرشون به ما نظر کنند.

--
یاعلی
  • .. مَروه ..

نظرات  (۱)

  • ترانه هستی
  • سلام
    زیارت قبول.
    خوش به حالتون.
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ان شاء الله قسمت شما بشه مومن.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">