و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

دل اگر حضور را...

جمعه, ۲ مرداد ۱۳۹۴، ۰۴:۴۲ ق.ظ
هر زمان صدای رفتن کسی به گوش می رسد،

دل بهانه می کند برای تو...

----

دل اگر «حضور» را بفهمد،دلتنگ نمیشود مگر به مصداق عشق،که تا جان در بدن هست،اسیر است و درد یارش،درد او.
دل اگر «حضور» را بفهمد، دلتنگ می شود به دلتنگی یار، نه نبودنش...!


دلتنگم و این بار نمیدانم که دلتنگ طلاکاری ایوانم و یا حس حضورِ تو در آنجا..!

دلتنگ آنم که کنار پنجره فولادت، چنان ناله های نهفته ام را رها کنم که آسمان، ببارد از شنیدنش..
که روزها، نوای من، به گوش فرش ها صدا کنند،که صبح ها، یک مرد،
از خجالت گناه های من،
ضجه می زند...

در دلم شکوه ها دارم از خودم..
که با زبانِ شرم هم نمی توان نوشت شان...

یا رضــا
بخوان مرا که سخت،
بی قرارِ رفتنم...





پی نوشت:

حرف ها داشتم اما حس شاعرانگی اجازه ی نوشتن مرا نمی دهد!

صاحبِ رئوف اگر که مهلتم دهد،راهی دیار دوست می شوم....






  • .. مَروه ..

نظرات  (۸)

ای بابا...
ای بابا...
ای بابا...
سلام مومن. جزاکم الله خیرا

به به...به سلامتی ان شاء الله...
ان شاء الله با خوبی و خوشی و معرفت بیشتر برید و برگردید و برای ما هم دعا کنید و البته سوغاتی بیارید{لبخند}
و مهمتر براتون کربلا را امضا کنند صلوات

عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
یا علی
پاسخ:
علیکم السلام

ان شاء الله...
سوغاتی کسی میتونه بیاره که یک ماه اونجا بمونه، که دلش بیاد برای جایی جز حرم زمان بذاره.

البته تمام مشهد بلکه تمام ایران بوی امام معصوم رو میشه حس کرد، اما ما بدبخت بیچاره ها که از این حس ها نداریم، فقط این انرژی مثبت رو تو حرمش می فهمیم.

مولا علی یاورتون.

سلام علیکم مومن
دعا کنید لطفا
عاقبتتون بخیر به حق حضرت ابوتراب
پاسخ:
علیکم السلام

محتاج دعاییم
حضرت مادر دعاگوتون..
  • هانیة العلی
  • التماس دعا

    سفر بسلامت
    پاسخ:
    سلام علیکم مومن
    اگر خدا قبول کنه ورودی باب الجواد،نام تک تک دوستان حقیقی و مجازی رو بردم..(تا جایی که حافظه قد میداد.)
  • مسافر غریب
  • سلام علیکم
    و رحمة الله
    و برکاته...

    چیزی از راه نماندست چرا برگردیم؟
    آخر راه همین جاست.
    بیا تا برویم...


    پاسخ:
    علیکم السلام و رحمه الله و برکاته!

    آخر راه همینجاست...ببیا تا برویم... 


  • ذره ی ناچیز
  • دیدم همه جا بر در و دیوار حریمت
    جایی ننوشته ست گنهکار نیاید...

    محبوب رضاست هرکه دل ریش تر است
    از کعبه صفای این حرم بیشتر است
    اینجاست طبیبی که ندارد نوبت
    هر دب که شکسته تر بود پیش تر است

    یا ایهالرئوف!
    پاسخ:
    اینجاست طبیبی که ندارد نوبت
    هر دل که شکسته تر بود،پیش تر است

    +++

    یا امام رضا...(ع)

    چه خوبه تو کشورمون امام معصوم داریم..
    یک ذکری بود،برای رفع حاجت،باید جایی بگی که امام معصوم حضور داره،آخرش فرصت نشد بگم..
    فکر میکنم امام رضا میخواست یادم بده که امام معصوم،امام مهدی همه جا هست،لازم نیست حتما تو حرم امام رضا بگم.
    دل اگر «حضور» را بفهمد، دلتنگ می شود به دلتنگی یار، نه نبودنش...!
    سلام
    و دل اگر حضور را بفهمد در می یابد نبودنی در کار نیست که تمام کائنات بودن اوست و نبودن یار امری عدمی هست و عدم هم فقط در ذهن توهم میشود و در عالم واقع جایگاهی ندارد
    همه یار است و نیست غیر از یار
    واحدی جلوه کرد و شد بسیار
    زیارتا قبول
    پاسخ:
    سلام علیکم

    با صد هزار جلوه برون آمدی که من
    با صد هزار دیده تماشا کنم تو را...

    بله واقعا..
    شما درست می فرمایید..

    ان شاء الله که قبول باشه..
    دعاگوی همه ی آشنایان مجازی و حقیقی بودم،به شرط لیاقت.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">