و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

سلام...

این نوشته خیلی مهمه...

تا انتها بخونید و حتما نشر بدید..باور کنید ضرر می کنید اگه انجام ندید،هر کــاری رو که از دستتون برمیاد...خصوصا دوستانی که زبانشون خوبه درنگ نکنن.

بسم الله.

----------


به گزارش پایـگاه جوان انقلابی ؛ سعید قاسمی از فعالان شبکه های مجازی نوشت: از سید امید، یکی از دوستان اینترنتی ما که نزدیک به هشت سال است در کشور بلژیک مشغول بتحصیل است درخواست کردیم تا پیرامون تاثیرات نامه ی مقام معظم رهبری در اروپا برای ما تعریف کنند و ایشان به دو نمونه اشاره داشت:

ـ

سلام دوستان. خواسته بودید تا از آنچه در خصوص این نامه در اروپا از ابتدای انعکاس آن رخ داده، اطلاعاتی به دوستان دهم .

چه کسی باور می کند اینجا در قلب اروپا ، هزاران کیلومتر دورتر از جایی که فرزندی از سلاله پاک نیکان و شجره پاک اهل بیت نامه ای را به نگارش درآورده، چه چیزی در حال رخ دادن است . یکی از همکاران مسلمانم در بیمارستان از اتفاقی که چند روز پیش برایش رخ داده بود چنین نقل نمود :

“چند روز پیش بیمارم در حالیکه در حال ترک اتاق بود رو به من کرد و با لهجه خاص فرانسوی سوال نمود : شما مسلمان هستید دکتر! امکان دارد که کتابی را به من قرض دهید! فقط چند روز! با تعجب پرسیدم چه کتابی؟ جواب داد: قرآن. چند لحظه بدون هیچ حرفی نگاهش کردم،ادامه داد:

“چند روز پیش ایمیلی از یکی از دوستانم دریافت نمودم که در آن ضمن انتقاد از مسلمانان اشاره نموده بود که اخیرا رهبری مسلمان نامه ای را به جوانان اروپا نوشته است. تمام مدت با خود می اندیشیدم که چگونه پس از حمله به دفتر نشریه ای در پاریس آنهم توسط مسلمانان، این رهبر جرات نوشتن چنین نامه ای را به خود داده است ! چه چیزی در این نامه نوشته شده ؟ حتی در طول شب این فکر رهایم نکرد.

ـ نیمه های شب برای خوردن داروهایم بیدار شدم و بعد سعی نمودم تا متن نامه را در اینترنت پیدا کنم.

نامه از رهبر ایران علی خامنه ای بود . نامه را به دقت خواندم . حس عجیبی داشتم . نامه ای که در آن خواسته شده بود تا مستقیما از کتاب آسمانی مسلمانان ، دین اسلام را ببینیم. نامه “تلنگر عجیبی” به ذهن وارد می نمود . در واقع برای من جالب است که یک رهبر مذهبی اینبار بدون هیچ تعصبی همگان را دعوت می کند تا خود به قضاوت و بررسی یک دین بنشینند. این بهترین راه شناخت است . البته من یک مسیحی هستم ولی دوست دارم تا بدون هیچ واسطه ای بدانم خدای مسلمانان از آنها چه خواسته . حالا اگر ممکن است کتاب دینیتان را چند روزی به من قرض دهید !

نمی دانستم چه باید بگویم . رو کردم به او و گفتم حتما تا فردا نسخه قرآن با ترجمه فرانسه را به شما هدیه خواهم داد…

وقتی مریض اتاق را ترک کرد با خود فکر می کردم که این نخستین بارقه های انقلاب فکری ای است که سالیانی پیش رهبر ایران نوید آن را در اروپا داده بودند…”

بله دوستان، شاید باورش کمی سخت باشد اما انقلابی دیگر در حال رخ دادن است . اینبار در اروپا...



گاهی هم قضیه اینطور میشود


امروز در ملاقات با یکی از اساتید یکی از دانشگاههای بلژیک ، وی را عصبانی یافتم . علت را جویا شدم. وی پاسخ داد: نمی دانم چرا غرب یک اشتباه را دوبار تکرار می کند . آنها نباید به (امام) خمینی اجازه خروج از فرانسه و بازگشت به ایران را می دادند . نتیجه آن انقلاب اسلامی شد . امروز هم نباید اجازه ورود نامه اخیر رهبر ایران به اروپا و نشر آن را می دادند. قطعا باید در انتظار چیزی شبیه به انقلاب ایران در اروپا باشیم “


در پاسخ به وی با تبسم گفتم : خب این هم نوعی فریدم آو اسپیچ (آزادی بیان) است منتها شما فقط آزادی بیان را در کاریکاتور کشی از مقدسات می دانید . چرا اینقدر نگران هستید ؟ نکند شما هم از نفوذ کلام رهبر ایران در هر انسانی و از هر ملیتی خبر دارید که چنین عصبانی هستید؟؟!!

نگاهی به ساعتش انداخت و گفت “باید به کلاسم برگردم” و از من جدا شد .

---

این است تاثیر کلام رهبری که دنیا از نفوذ کلامش به هراس افتاده است.

نظرات  (۵)

انتشارشد
الهم عجل الولیک الفرج...
پاسخ:
اجرتون با امام زمان(عج)
+=+

عالی
  • فریبا سادات
  • سلام
    سادات سنگرم
    خوبی؟؟؟
    خوندم پست های این صفحه ات را
    خوب بود...
    اقا بحث بذار...موضوعی که ادم عمیق به فکر فرو بره...
    اما در مورد این انقلاب اروپا
    به نظرم من اگه مردم ما هم هر کدوم یکی یه دور قران را میخوندن دینشون با دینی که الان دارن متفاوت میشد...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    خوبیم..الحمدلله

    خیلی ممنون که اومدید.
    حقیقت اینه که بنده علمم خیلی کمه و الان بحث راه بندازم خودم توش می مونم..!
    اما تا جایی که شده(در حد یکی دو پست) گذاشتیم چیزی که باعث بشه یه کم فکر کنیم..یعنی یه کم فکرهای خودم رو گذاشتم.
    مثلا مطلب پندی از مورچه های بالدار همچین چیزیه.

    و قرآن.....

    سلام مومن. جزاکم الله خیرا


    می فرماید:
    بِسْمِ اللَّـهِ الرَّ‌حْمَـٰنِ الرَّ‌حِیمِ
    إِذَا جَاءَ نَصْرُ‌ اللَّـهِ وَالْفَتْحُ ﴿١ وَرَ‌أَیْتَ النَّاسَ یَدْخُلُونَ فِی دِینِ اللَّـهِ أَفْوَاجًا ﴿٢ فَسَبِّحْ بِحَمْدِ رَ‌بِّکَ وَاسْتَغْفِرْ‌هُ ۚ إِنَّهُ کَانَ تَوَّابًا ﴿٣


    یه اعترافی بکنم به رزمنده نخندیدها!!
    تازه شما را شناختم{لبخند}

    چرا این گروه امام علی را حذف کردید؟


    عاقبتتون به خیر به حق حضرت ابوتراب
    یا علی
    پاسخ:
    علیکم السلام


    خدا نکنه حذف کنیم!
    هستش بزرگوار،ینده فعال نیستم متاسفانه.

    میخواستم یک پست بذارم در این رابطه که وقتی اذا با فعل ماضی میاد،معنای مضارع التزامی میده..و زیرش همین آیه.

    وقتی که نصرت خدا و پیروزی بیاید...


  • رحمانیان. عباسی
  • سلام خیلی جالب بود.
    پاسخ:
    علیکم السلام

    ممنون.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">