و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

مادر امامان

يكشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶ ق.ظ

*


بزرگی می گفت :

هرگاه به هر امامی سلام دهید خود آن امام جواب سلامتان را می دهد.

ولی اگر کسی بگوید:"السلام علیک یا فاطمه الزهرا"

همه امامان جواب می دهند!

می گویند چه شده است که این فرد نام مادرمان رابرده است...


*


برگرفته از وبلاگ «در جست و جوی حقیقت»

  • .. مَروه ..

نظرات  (۳)

بعضی حرفا چقدر خوبه که تو وبلاگ می نویسید برای آدم تداعی بشه، هر چند که چندین بار هم خونده باشه...
پاسخ:
سلام علیکم

بله،بعضی حرفها تکرارش هم قشنگه...

خوش آمدید به واژه های بلوری{گل}
السلام علیکِ یا حجه الأئمه
پاسخ:
دلخوشم به مستحبی که جوابش واجب است....
  • صحبتِ جانانه
  • السلام علیک یا فاطمه الزهرا
    پاسخ:
    السلام علیک یا مادر...س

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">