و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

خوشا کسی که اگر شاعر است شاعر توست

چهارشنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۴، ۰۳:۳۹ ق.ظ

ای خوش به حال آنکه گدای مکرر است

زیباست آن مژه که شب جمعه ها تر است

زهرا به خاک کرب و بلای تو پا گذاشت

یعنی بهشت زیر قدم های مادر است...



  • .. مَروه ..

نظرات  (۲)

سلام دوست گرامی

بالاخره موفق شدم وبلاگتون رو پیدا کنم


شعرتون خیلی قشنگ بود.احسنت

پاسخ:
سلام رفیق من
خیلی خوشحالم که پیدا کردی...
خوش اومدی..

دست شاعرش درد نکنه.

متن شعر:

غرور نگاه علی فاطمه است
علی شاهه، شاه علی فاطمه است

کنار علی این همه مَرده و
تمام سپاه علی فاطمه است

همون زن که درک عمیقش هنوز
برای زمین و زمان حسرته

یک زن که نه تنها برای جهان
که حتی برای علی حسرته

کسی پشت این در شکسته دلش
که هرچی دله عاشق دستشه

یه در رو به پهلوی اون باز شد
که هرچی دره تو جهان بسته شه

توی این همه مرد عاشق ببین
فقط یک علی لایق فاطمه است

یه دنیا به عشق علی عاشق اند
تو دنیا علی عاشق فاطمه است

ترانه حامد جلیلی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">