و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

پشتوانه مردمی

چهارشنبه, ۲۶ خرداد ۱۴۰۰، ۰۱:۲۷ ب.ظ

امروز با آخرین نفر لیست مشارکتم حرف زدم... 

حدود دو هفته پیش از بین مخاطبینم همه اونهایی که حدس می‌زدم ممکنه رای بدن رو نوشتم و هر بار یه نگاهی بهش کردم و رفتم سراغ یه نفر از لیست...

به بعضیا زنگ زدم و به بعضیا پیام دادم. یه جوری سر بحث رو باز کردم و خلاصه رسیدم به انتخابات...

البته راستش رو بگم، هنوز به عمو زنگ نزدم. ترسیدم یه چیزی بگه نتونم جواب بدم. البته بیشتر ترسیدم که بگه بعد اینهمه مدت خبر نگرفتن حالا زنگ زدی برای رای بگی؟! 

ولی زنگ می‌زنم. همین امشب... احوالشو می‌پرسم و اگه راه داد، انتخابات هم میگم...

حتی رای سفید هم از جانب بعضی آدم‌ها، ارزشمنده. 

انتخابات امسال برام خیلی مهمه. خیلی حیاتیه...

اگه مشارکت پایین باشه، دندون دشمن خیلی تیز میشه.

برای امنیت مون هم که شده، برای مشارکت بالای انتخابات امسال، تلاش کنیم... حرف بزنیم، وقت بذاریم، درددل مردم رو بشنویم

هر کس اگه همین ده بیست نفر اطرافیان خودش رو مجاب کنه، مشارکت خیلی بالا میره...

وقت هست هنوز...

بازخوردها خیلی بهتر از تصور ماست،

دل به دریا بزنیم.

*

پی نوشت: از امسال یه حسرت عمیقی همیشه گوشه دلم می‌مونه مطمئنا... 

حسرت تبلیغ چهره به چهره...

دوستانی که رفته بودن خیلی خیلی دلم رو بردن و واقعا حسرت خوردم که کاش منم چنین کاری رو کرده بودم. امیدوارم پنجشنبه بتونم برم تو خیابون و مسجد و پارک و میدون، با مردم حرف بزنم. امیدوارم قدر یه روز هم شده،از این اقدام با برکت، بهره‌ای برای آخرتم بردارم...

  • .. مَروه ..

نظرات  (۲)

  • اقای ‌ میم
  • من تو محیط کارم همه ضد انقلابی اصیلن اصلا جرات نمیکنم درباره اینجور موارد صحبت کنم
    ولی به دو از دوستانم گفتم قبول نکردند به خاله ام هم گفتم رای بده گفت اگه رای بدم به رئیسی رای میدم
    مردم خیلی سخت قانع میشن برای رای دادن با عملکرد بد روحانی
    پاسخ:
    باز خوبه من اطرافیانم تقریبا زود قانع شدن. برای همین من احساس می‌کنم هیچ کاری نکردم!
    تو محیط کار معمولا زیاد پیدا میشه.
  • اقای ‌ میم
  • محیط کار من یه مقدار بیشتره
    محیط کار سالمی نیست و مجبوری اینجا هستم
    همین امروز یکی از همکارانم به رهبری توهین کردند اگه جای بهتری بود حتما میرفتم از اینجا
    به خاطر همین کلا قید اینکه بخوام تو اینجا کسی رو قانع کنم زدم فقط به یکی از همکارانم گفتم که اوضاعش یه مقدار بهتر بود
    پاسخ:
    گاهی تو جمع های این شکلی نمیشه ورود کرد....

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">