و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

آمدنش را قریب می بینیم...

و نراهُ قریبا

بسم رب الزهراء

سلام...

شاعر میگه:
من اگر برخیزم،تو اگر برخیزی،همه برمی خیزند
من اگر بنشینم تو اگر بنشینی،چه کسی برخیزد؟

**
اینجا سعی میکنم چیزی بنویسم که برای دیگران مفیده، از روزنوشت ها تا خاطرات و دغدغه ها... گاهی هم برای گفتگو و یا به نتیجه رسیدن، مطلبی رو منتشر میکنم.
اگر براتون مفیده بمونید و بخونید.
باعث افتخاره بنده است که محبان حضرت مهدی(عج) اینجا تردد می کنند.
*
همه ی نظرات برام ارزشمندند و دوست دارم با دقت بخونم و جواب بدم،اگر گاهی نشد یا با تاخیر بود، ببخشید.

بایگانی

به خانه برمیگردیم!

شنبه, ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰، ۰۶:۵۸ ب.ظ
هر جوری بخوای حساب کنی، وبلاگی که چند ساله همنشین لحظه‌هات بوده و خوب و بد و رشد تو رو دیده، وطن محسوب میشه!
هیچ جایی هم، مثل خونه خود آدم نمیشه... اینجا برای من خونه است، مسکنه، منزله، مأوا است!
اومدم بگم برگشتم به خونه.
و این مدت دوری هم برکات خاص خودش رو داشت...
برگشتم و خیلی شوق دارم برای شروع دوباره زندگی وبلاگم
دیروز خیلی دنبال این بودم که با چه نوشته ای شروع کنم و چی بگم، بین متن‌هام کلی چرخیدم.

ولی الان اومدم خیلی ساده بگم، امشب، اولین شب قدره...
اون گوشه دعاهاتون، من و خانوادم هم یاد کنید لطفاً.
  • .. مَروه ..

نظرات  (۶)

چه خوب که برگشتید شما هم برای ما دعا کنید

پاسخ:
ممنونم
  • صـــالــحـــه ⠀
  • خیلی خوشحالمون کردی... شما هم ما رو فراموش نکنید :)

    پاسخ:
    عزیزی... چشم...

    سلام، خوش برگشتی 😊

    پاسخ:
    سلام بانو ممنونم
  • کیمیا مهاجر (پرستوی عاشقِ سابق)
  • سلام.

    به و به . خیلیم عالی. خوش برگشتی. شمام ما رو دعا کن لطفا

     

    پاسخ:
    سلام بانوجان
    ممنونم، چشم

    سلام

    خیلی خوش آمدید 

    التماس دعا

    پاسخ:
    سلام خیلی ممنونم

    سلام.

    خیلی خوش آمدید.

    و ان شاءالله خوش بدرخشی و خوش بنگاری و ما هم از نوشته های خوب شما بهره ببریم.

     

    در فرصت های باقی مانده و در قدرهای پیش رو، برای ظهور آقا و برای بهبود حال مؤمنین دعا بفرمایید.

    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنونم.

    شما هم دعا بفرمایید

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">